< NFS Shift - Gameplace

NFS Shift

| | 2010.02.26. 15:56

                                      Need For Speed Shift

Maga a játék látványos szép elemekkel illusztrálva,de valahogy nem olyan NÍDFORszpídes.Legális versenyről van ugye szó,én megszoktam a sok köcsög rendőr autót és furcsa volt így naturba versenyezni semmi hajtás nincs bennem mikor játszom hogy most előznőm kell mert elkap a rendőr vagy lekell rázzam őket.Itt az idő döntött a sorsomról és a technikai megoldások.Lehet hogy kellet most egy kis változás ami elég jól sikerült(grafikailag) de mégse annyira jó ez a legalizált verseny.Grafika az 5/5 de mag a játék tőlem 3,9/5 pontozást kapna hamar meg lehet unni.Játék élménye maximum jószívűen 4est kap ha élvezni akarjak egyértelműen kormányt meg gázpedált kell hozzá venni ami megint nem 500HUF.Engem ha meghallgatna a szerkesztőség akkor én maradnék az olya kevert cuccosnál legyen legaláis nyugis verseny,de lehessen illegálisan is nyomúlni.1Tier legalális.1tier illegális így kedvünkre játszhatunk.Mindenesetre addig is ülünk a seggünkön és várjuk a következő epizódjád a játék sorozatnak.A CoD MW2 ben sem újítottak sokat és ezlett az eredménye világ legjobb multiplayeres játéka.

Itt egy kép a kép a grafikáról sem hazudik!. http://lokalhoszt.hu/pics/keptarto/Fido_20090628_nfs_shift1.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://gameplace.blog.hu/api/trackback/id/tr11792540

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Schnappimarci 2010.02.26. 20:08:53

Én személy szerint nem értek egyet a pontozással,szerintem az egy másodlagos dolog hogy illegális e vagy sem az a lényege ennek a játéknak hogy versenyezz,és azt ezzel lehet legjobban élvezni az egész ahogy meg van csinálva,az autók,a vezethetőség egyszerűen nagyszerű,és ha te arra használod a NFS-det hogy szórakozz akkor nem érted a lényegét...

Mak3Sz 2010.02.26. 21:08:20

Miért mire használjak egy játékot ha nem szórakozásra??Egy autós játékban a repesztés és a farolgatás meg előzgetés lenne az izgalmas itt csak nyomni kell a gázpedált és kanyarodni.Hol ott pl egy undercorverbe volt izgalom

Bojler Gyuluska 2010.02.27. 23:14:43

Bocsánat, hogy közbeszólok, de az NFS széria már régóta elvesztette a fényét, már nem az a régi jó kis egymás ellen megyünk mögöttünk a zsaruk, Napfény, Guminyomok, nincs tuning hanem alapjárművel teszed meg a köröket, na azok voltak jók nem ezek a hitvány másolatok, személy szerint, ismétlem, hogy a moha és szobanövényfélék is értsék személy szerint az a véleményem, hogy régen jó volt, de ma már gagyi.
És ez csak szerintem, de kérdezzetek másokat is!

Bojler Gyuluska 2010.02.27. 23:16:08

Ja és nem csak a grafika nyom a latba, néha még ma is előveszem a Wolfenstein 3D-t és jól elvagyok vele, nem is érdekel a grafikája.

Mak3Sz 2010.02.28. 10:42:33

@LorenzoVonMatterhorn: Ez igaz.Pro Street= egyik legbotrányosabb NFS rész volt szerintem akkor az undercouver kicsit csilapította a felháborodást ez a Shift pedig már csak stílus függő ezt nem rontották el de nem gondoltak a streetre.ÉS manapság már minden 2009 nyár óta kijött játéknak jó a grafikája szóval nem is értem miért írtam meg csodának a bejegyzésembe hát mind1..ÉN nem utáltam meg az nfs-t mert mág mostanába is játszom a shiftel de annyira nem jön be.
süti beállítások módosítása